Leveringen & bezorging

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Informatie over de levering van uw abonnement vindt u in de bevestiging van uw bestelling.  Indien u gekozen heeft voor een abonnement met cadeau dan zullen wij, mits het cadeau voorradig is en na betaling van uw abonnement binnen 21 dagen naar u versturen. 

 

Ik heb mijn geschenk nog niet ontvangen? 

Wij streven ernaar om uw geschenk zo snel mogelijk te laten bezorgen. Is het korter dan 21 dagen geleden dat het abonnement besteld is, dan verzoeken wij u vriendelijk om geduld. Het is namelijk mogelijk dat uw pakket alsnog bezorgd wordt. Ook is het mogelijk dat de bezorger uw bestelling heeft afgeleverd bij uw medebewoners of bij uw buren. Hierom verzoeken wij u om bij uw buren of medebewoners navraag te doen.

 

Ik heb mijn geschenk niet of beschadigd ontvangen? 

Wij kijken graag met u mee waar uw geschenk gebleven is of leveren bij beschadiging u graag een nieuw exemplaar na. Neem contact met ons op via het contactformulier of onderstaande gegevens.  

 

Ik heb mijn abonnement nog niet ontvangen?

Is het eerste magazine van uw abonnement niet geleverd of beschadigd geraakt tijdens de bezorging dan sturen we kosteloos u een nieuw exemplaar na. Ga naar de contactpagina en vul daar uw gegevens in. Of neem contact op via onderstaande gegevens.

CONTACT

Heb je een andere vraag en/of opmerking?

Neem contact met ons op.
NL 076 – 850 7016
BE 03 – 226 2634

abo.historia@vipmedia.nl